Zapytaj o ofertę

Projektowanie logo dla firmy

Zadzwoń:
883 222 244
powrót

Projekt logo dla marki suplementów diety

Baza wiedzy

Odkryj tajemnice tworzenia logo dla marki suplementów diety. Zaprojektuj takie oznaczenie, które wyróżni Twoją markę suplementów diety na tle konkurencyjnego rynku. Zapoznaj się z przydatnymi informacjami w naszym artykule.

Czym charakteryzuje się branża suplementów diety?

Polski rynek suplementów diety jest szacowany na ok. 6 mld złotych. Wg przeprowadzonych badań 79% Polaków suplementuje swoją dietę. Jest to najwyższy wskaźnik wśród europejskich państw. Wg Instytutu Badań Pollster, Polacy najczęściej sięgają po suplementy, które wzmacniają układ immunologiczny, poprawiają pamięć, kondycję skóry, włosów i paznokci. Reports and Date określił, że w 2026 roku rynek globalny medykamentów prawdopodobnie osiągnie 210,3 mld dolarów. Rosnące zainteresowanie suplementami diety powoduje, że branża daje nowe szanse dla nowych biznesów. Przy wyborze towaru, klienci coraz częściej kierują się dobrym wyglądem produkty i jego opakowania oraz sposobu jego prezentacji. Dlatego tak ważna jest wizualizacja marki, która przyciąga uwagę każdego klienta. 

 

Jak stworzyć dobre logo dla marki suplementów diety? 

Stworzenie atrakcyjnej i chwytliwej wizualizacji w branży suplementów diety jest jednym z ważnych elementów podczas budowania wizerunku marki. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci wyróżnić markę na rynku. 

Znajdź cel i odbiorcę Twojej marki 

Pomyśl jak chcesz się wyróżnić na rynku i jakie wartości przekazać. Zaprojektuj takie logo, które spełni oczekiwania odbiorcy oraz wzbudzi jego ciekawość. 

Sprawdź jakie są potrzeby i preferencje Twoich potencjalnych klientów 

Zaprojektuj takie logo, które wzbudzi zainteresowanie jak największej grupy odbiorców. Niech będzie Twoją odpowiedzią na jego potrzeby. Spraw aby Twoja oferta była dobrze zaprezentowana. 

Wybierz odpowiednią kolorystykę oraz czcionkę   

Kolory mają duży wpływ na emocje i skojarzenia. Czcionka powinna być czytelna i zgodna z charakterem Twojej marki. Zadbaj o to aby wizualizacja marki była spójna z jej wizją i charakterem. 

Dodaj sygnet 

Logo firmy możesz wzmocnić dodaniem interesującego i przyciągającego uwagę sygnetu, który będzie nawiązywać do tematyki suplementów diety.

 

Cechy dobrego logo dla suplementów diety

Rynek suplementów to rynek konsumenta, który decyduje o zakupie na podstawie opakowania, reklamy i często emocjonalnej potrzeby rozwiązania jakiegoś określonego problemu zdrowotnego. Dlatego projektując logo przyłóż się do jego tworzenia. Poznaj kilka cech, które pozwolą Ci zbudować rozpoznawalną i lubianą markę. 

Proste 

Prosta forma logo ułatwia jego zapamiętanie. Dobra komunikacja pomiędzy marką a odbiorcą wspomaga nawiązywanie bliższych relacje z klientem. Gradienty, cienie oraz skomplikowane kompozycję często kuszą swoim wyglądem ale ich nadmiar może utrudnić komunikację. Zadaniem logo jest nie tylko zwrócić uwagę odbiorcy ale zapaść w jego pamięć na długi czas. 

Dopasowane    

Podczas projektowania logo zastanów się w jaki sposób będzie ona prezentowana i umieszczana na opakowaniach Twoich suplementów diety. Przed rozpoczęciem prac nad logo sprawdź jak będzie wyglądało na różnych polach eksploatacji. 

Zgodne  

Logo suplementów diety powinno być spójne z branżą. Zwróć uwagę na oczekiwania i preferencje Twojej grupy docelowej i zaprojektuj takie, które odzwierciedla wizję marki. 

Uniwersalne 

Do tematu uniwersalności można podejść w dwojaki sposób. Po pierwsze uniwersalne logo będzie można umieszczać na różnych materiałach oraz używać w różnych reklamach. Po drugie uniwersalne logo znajdzie fanów w dużej grupie odbiorców przez co zyska swoją popularność. 

Oryginalne   

Unikalność i oryginalność logo pozwala wyróżnić markę na tle konkurencji. Pamiętaj unikaj oznaczeń, które są podobne do tych już używanych na rynku. Wprowadza to odbiorcę w błąd, a od strony prawnej Twoje logo może nawet zostać uznane jako plagiat. 

Trwałe 

Ponadczasowe logo to oznaczenie, które nie podlega modom i trendom. Często atrakcyjne logo dziś po pewnym czasie może okazać się nieaktualne i nietrafne. 

 

Ucz się od najlepszych - poznaj jak powstały znane logo w branży suplementów diety   

Actimel (1264415)

Początek marki sięga 1994 roku, kiedy to Actimel pojawił się na sklepowych półkach w Belgii. Danone postanowił stworzyć napój jogurtowy, który do dziś cieszy się popularnością wśród małych i dużych. Obecnie produkt jest dostępny w ponad 20 krajach na świecie. Nazwa powstała w 1997 roku i zastąpiła nazwę BIO. Została stworzona z połączenia dwóch charakterystycznych słów w branży czyli ACTI i MEL nawiązując do aktywności i miodu. Uzupełnieniem strategii marki było stworzenie logo, które dzięki swojej kolorystyce przyciąga uwagę klienta. Logotyp składa się z napisu podzielonego na dwie części, które wyróżnia kolor - fioletowy i niebieski. Logo zawiera również sygnet, który jest umieszczony nad nazwą produktu. Przypomina wschodzące słońce oraz zieloną polanę. Logo nawiązuje do zdrowia oraz energii. 

 

 

Oshee (017263732)

Marka powstała w 2006 roku. Firma została założona przez Dariusza Gałęzowskiego i Dominika Dolińskiego. Twórcy marki postanowili stworzyć produkt, który będzie alternatywą dla energetyków. Oshee szybko zyskało popularność dzięki ciekawym opakowaniom i nowoczesnej reklamie. W 2010 roku marka wprowadziła shoty witaminowe, które od razu okazały się sukcesem. Ambasadorami marki zostali najwięksi sportowcy tj. Robert Lewandowski i Iga Świątek. Ale to nie tylko sportowcy są postaciami umieszczonymi na etykietach butelek. Przykładem tej współpracy jest wykorzystanie wirtualnej postaci z popularnych gier komputerowych stworzone przez firmę CD Projekt Red. tj. Wiedźmin czy Cyberpunk 2077. Wg CMO firmy Oshee wspiera nie tylko sportowców ale i e-sportowców i gamerów. Nazwa Oshee jest nazwą abstrakcyjną, czyli taką która nie posiada żadnego znaczenia. Dodatkowym atutem marki jest jej charakterystyczne logo, które składa się z nazwy produktu. Często występuje jako czarny napis na białym tle. Tak prosta wizualizacja stała się strzałem w dziesiątkę. 

 

 

Himalaya (909780382) Wellness in every Home and Happiness in every Heart - dobre samopoczucie w każdym domu i szczęście w każdym sercu.

Marka powstała w 1930 roku w Birmie. Założycielem firmy był Mr. M. Mandel, który obserwując rośliny, zauważył ich dobroczynne właściwości. Pierwszym produktem marki był lek na nadciśnienie o nazwie Serpina. Od tego czasu marka rozwinęła się i poszerzyła swoją ofertę o suplementy diety czy kosmetyki do pielęgnacji ciała. Obecnie produkty Himalaya są dostępne w 100 krajach na świecie oferując ponad 500 produktów. Nazwa marki pochodzi od pasma górskiego, na których występują zioła i rośliny wykorzystywane w produktach firmy. Himalaya to nawiązanie do tradycji ajurwedyjskiej i naturalnej medycyny, która ma swoje korzenie w Indiach gdzie powstała marka. Logo marki składa się z nazwy marki, która występuje w zielonym kolorze na białym tle z charakterystyczną literą H, która zawiera pomarańczowy liść. Logo podkreśla ekologiczny i zdrowy charakter produktów nawiązując do naturalnych składników.  

 

 

Poznaj wybrane logo stworzone przez naszą kancelarię 

BALLENS 

Nazwa i logo powstało dla produktu, które zostało stworzone dla aktywnych osób, kładących  nacisk na zdrowe odżywianie. Balans to po prostu woda bez barwników, konserwantów i sztucznych składników. Nazwa Ballens została zainspirowała słowem BALANS, które w różnych językach oznacza po prostu RÓWNOWAGĘ. Ta harmonia jest właśnie obietnicą marki utrzymując odpowiednią proporcję, które zapewniają porządek i zdrowie. Dobrym uzupełnieniem projektu było zaprojektowanie logo, które składa się z nazwy produktu oraz sygnetu. Znak graficzny nawiązuje do fraktali, który jest obiektem zainteresowania matematyków, występujący również naturalnie w przyrodzie. 

SOLUNETIC 

Nazwa Solunetic powstała dla określenia suplementu diety, które wg twórców poprawiają pamięć, nastrój i pomagają w koncentracji. Co ważne, składa się tylko z naturalnych składników. Jest dedykowana osobom mającym problemy ze snem. Minimalistyczne logo, zaprojektowane przez nasz zespół, oddaje w pełni specyfikę i charakter suplementów diety. Czerwona kropka w literze O symbolizuje strzał w dziesiątkę, trafienie w punkt potrzeb klienta, który szuka skutecznego rozwiązania. Wspomniana litera O z kropką w centrum przypomina tarczę strzelecką i idealny strzał podkreślając skuteczne działanie produktu, który wspomaga koncentrację.

 

 

Jak zastrzec logo dla suplementów diety? 

Branża suplementów diety staje się coraz bardziej konkurencyjna. Ludzie coraz częściej sięgają po produkty, które mają poprawić ich kondycję oraz dobre samopoczucie. Rejestracja logo firmy to ważny krok aby wzmocnić pozycję marki. Logo firmy to rodzaj znaku towarowego graficznego lub słowno-graficznego, który pozwoli odróżnić Twoje produkty lub usługi od konkurencji. Zastrzeżenie logo zapewnia ochronę wyglądy Twoje marki. Dobrze zaprojektowane zapada szybko w pamięć. Używanie symbolu R w kółeczku podnosi jego prestiż i rangę. Jednak aby uzyskać prawo ochronne na logo należy dobrze go wcześniej przygotować do jego rejestracji. W tym pomoże Ci wstępna weryfikacja oznaczenia. Badanie znaku przed rejestracją jest konieczne aby upewnić się czy Twoje logo może być chronione. 

Bądź pierwszy - nie daj się wyprzedzić konkurencji 

Rejestracja znaku towarowego przynosi wiele korzyści oraz przywilejów, które pomogą rozwinąć Twój biznes. Jednak musisz wiedzieć, że w Urzędzie Patentowym panuje zasada “Kto pierwszy ten lepszy”. Nie zwlekaj ze zgłoszeniem znaku towarowego. Nie dopuść do sytuacji, w której ktoś Cię uprzedzi. Jeżeli potrzebujesz pomocy w rejestracji logo napisz lub zadzwoń do nas. Odpowiemy na Twoje pytania oraz sprawdzimy czy Twoje oznaczenia posiada zdolność odróżniającą. 

 

Często zadawane pytania 

Jak stworzyć dobre logo dla branży suplementów diety? 

W momencie tworzenia logo sprawdź jak wygląda Twoja konkurencja. Staraj się wyróżnić i stwórz unikalne oznaczenie. Wybieraj odpowiednie kolory, które będą spójne z marką. Stwórz dość prostą wizualizację, która pomoże w jej szybkim zapamiętaniu. Logo powinno odzwierciedlać charakter i wartości Twojej marki. 

Gdzie znajdę pomoc w tworzeniu logo dla suplementów diety? 

Tworząc logo dla swojej firmy sprawdź nasze pomysły oraz realizację. Zgłoś się do naszej kancelarii brandingowej, która pomoże Ci zaprojektować atrakcyjne i chwytliwe logo dla Twoich produktów. Masz pytania zadzwoń lub napisz do nas.   

 

Zobacz również:

Jak stworzyć ciekawe logo firmyLogo, Logotyp, SygnetZnaczenie kolorów w projektowaniuProjektowanie logotypuIdentyfikacja wizualnaMateriały reklamoweInternet i multimedia

 

Chętnie odpowiem
na Twoje pytania

Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]

Zapytaj o logo dla Twojej marki

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie.
Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą ul. Przyjaźni 9/80, 20-314Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.

ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.

ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.

Pobierz darmowy e-book

Pamiętaj, drukuj tylko to co konieczne - chrońmy lasy!

praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych

prosty, zrozumiały język

konkretne przykłady

Ebook 10 zagadnień prawnych które musisz znać

Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.

Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.

Twoje dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie zgody. Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą ul. Przyjaźni 9/80, 20-314Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie Państwa zgody - art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). By móc otrzymywać materiały marketingowo-informacyjne na podany w formularzu adres e-maillub numer telefonu, zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektronicznąoraz ustawy Prawo telekomunikacyjne, potrzebujemy dodatkowej zgody wynikającej właśnie z tych przepisów. Brak wyrażenia tej zgody uniemożliwia otrzymywanie informacjina podany adres e-mail lub numer telefonu.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonych zgód lub doczasu zaprzestania świadczenia usług w formie newsletter. Aby wycofać zgody prosimy okontakt z BRANDELAW Marcin Setlak na adres e-mail wskazany powyżej. Odbiorcy, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmiotami, z którymi ADO zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych systemów informatycznych. Nie będą one również udostępniane innym odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państwtrzecich czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

Mają Państwo prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych.Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych przez BRANDELAW narusza przepisy RODO. Mają Państwo również prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt na adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treści żądania (np. chęć dostępu do danych).Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej bez ich podania niebędzie możliwe przekazywanie Newslettera. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez BRANDELAW w Polityce Prywatności serwisów BRANDELAW: https://brandelaw.pl/polityka-prywatnosci.html.

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
powrót do góry
zawijas
f
facebook