Zapytaj o ofertę

Projektowanie logo dla firmy

Zadzwoń:
883 222 244
powrót

Najlepsi bohaterowie reklamowi: Serce i Rozum!

Baza wiedzy

Jak wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Serce i Rozum - brand hero  marki TP to najlepsi w ostatnich latach bohaterowie polskich reklam.

Postać Serca jest jednym z brand hero marki TP

Słynna kampania „Serce i Rozum” marki Telekomunikacja Polska rozpoczęła się w kwietniu 2010 roku. Pomysłodawcą tej kampanii była agencja reklamowa Publicis. Za ten projekt Publicis otrzymała srebrną nagrodę w kategorii „Kampanie” w ramach Polskiego Konkursu Reklamy KTR w 2011 roku. Produkcję spotów reklamowych zlecono firmom: Graffiti Film, Opus, Film Produkcja oraz Lemon. Z kolei za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC.


Ideą kampanii było zaprezentowanie, że bez względu na to czy podejmując decyzje kierujesz się sercem, czy rozumem, to oferta Telekomunikacji Polskiej jest dla Ciebie odpowiednia. Twórcy spotów postanowili oprzeć ich główną oś na psychologicznej prawdzie, że  podejmujemy decyzje zarówno na podstawie racjonalnych, jak również emocjonalnych przesłanek. Etymologia nazwy kampanii powiązana jest właśnie z racjonalnym lub emocjonalnym podejściu do podejmowania decyzji.
Głównym celem kampanii była poprawa wizerunku TP S.A. – firmy, którą wielu konsumentów postrzegało jako skostniałego ex-monopolistę. Potrzebowała ona powiewu świeżości i pomysłu, który ociepliłby jej corporate identity. 
Na początku kampania promowana była w TV i prasie, następnie rozszerzono jej promocję także na radio i outdoor. Kreatywny, nietuzinkowy pomysł  
zaproponowanyprzez Publicis szybko zaczęto również adoptować w przypadku innych kanałów komunikacji: Internetu, mediów społecznościowych czy eventów. W trakcie rozwoju kampanii stworzone zostały również filmiki viralowe przeznaczone dla serwisu YouTube o namingu. „Pieprz i sól”. Filmiki, utrzymane były w konwencji spotu reklamowego. Ich zadaniem było generowanie jeszcze większego zainteresowania wśród odbiorców kampanii.bohater reklamy - rozum

 

Aby wzmocnić przekaz i ugruntować pozytywne skojarzenia wykreowane przez kampanię, TP S.A. przy zakupie określonej oferty rozdawała swoim klientom pluszowe maskotki w kształcie postaci Serca i Rozumu.

 

REZULTATY KAMPANI TP "SERCE I ROZUM":

 
Kampania ‘Serce i Rozum’ przyniosła TP S.A. bardzo pozytywne efekty. Przede wszystkim cel kampanii został osiągnięty! Otóż kreatywne przygotowanie kampanii i jej głównych bohaterów- emocjonalnego Sercu i racjonalnego Rozumu spowodowało, że TP zaczęła być lubiana przez Polaków, co więcej identyfikowali się oni z zabawnymi brand hero marki twierdząc, że  niekiedy sami bywają  bardziej emocjonalni, a innym razem bardziej ‘rozumowi’. Przejawem sympatii odbiorców spotu dla występujących w nich  bohaterów była ogromna popularność maskotek Serca i Rozumu, które  na serwisie Allegro osiągnęły cenę 250 zł. Dzięki kampanii postrzeganie TP  zmieniło się także pod innymi względami-  otóż ze skostniałego oferenta usług telekomunikacyjnych przeistoczył się w nowoczesnego dostarczyciela informacji i rozrywki. Taka zmiana w perspektywie czasowej dała marce szansę pokazania, że TP jest dynamicznym operatorem, którego sposób komunikowania się z klientami bardzo pozytywnie kojarzy się odbiorcom. Warto zaznaczyć, że już po dwóch miesiącach od startu kampanii  wyniki badań jakościowych były najlepsze w historii TP. Dodatkowo znacznie wzrosła również sprzedaż ofert TP- wyniki poprawiły się np. w przypadku Neostrady i usługi telewizyjnej, nie spadły również wyniki dotyczące oferty telefonii stacjonarnej. „Namacalnymi” efektami kampanii jest np. 1 819 834 fanów w marcu 2012 roku, 57 000 użytkowników stworzonej na Facebooku aplikacji interaktywnej, 200 000 odsłon virala „Pieprz i Sól” na You Tube już po czterech dniach  od jej pojawienia się itd. Oprócz tego,  powiedzonka i dialogi ze spotów TP ze słynnymi brand hero weszły do codziennego języka Polaków. Serce i Rozum zyskały tak dużą popularność, że już stały się ikonami.

 

Postacie Serca i Rozumu weszły na stałe do codziennego życia Polaków. 

Kolczyki wykonane z masy termoutwardzalnej w kształcie kultowych bohaterów reklam TP wykonane przez fana brand heros.

(żródło: http://adzia1987.flog.pl/wpis/2541193/serce-i-rozum)

 


Zobacz również:

Jak stworzyć ciekawe logo firmyLogo, Logotyp, SygnetZnaczenie kolorów w projektowaniuProjektowanie logotypuIdentyfikacja wizualnaMateriały reklamoweInternet i multimedia

 

Chętnie odpowiem
na Twoje pytania

Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]

Zapytaj o logo dla Twojej marki

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie.
Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą ul. Przyjaźni 9/80, 20-314Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.

ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.

ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.

Pobierz darmowy e-book

Pamiętaj, drukuj tylko to co konieczne - chrońmy lasy!

praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych

prosty, zrozumiały język

konkretne przykłady

Ebook 10 zagadnień prawnych które musisz znać

Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.

Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.

Twoje dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie zgody. Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą ul. Przyjaźni 9/80, 20-314Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie Państwa zgody - art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). By móc otrzymywać materiały marketingowo-informacyjne na podany w formularzu adres e-maillub numer telefonu, zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektronicznąoraz ustawy Prawo telekomunikacyjne, potrzebujemy dodatkowej zgody wynikającej właśnie z tych przepisów. Brak wyrażenia tej zgody uniemożliwia otrzymywanie informacjina podany adres e-mail lub numer telefonu.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonych zgód lub doczasu zaprzestania świadczenia usług w formie newsletter. Aby wycofać zgody prosimy okontakt z BRANDELAW Marcin Setlak na adres e-mail wskazany powyżej. Odbiorcy, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmiotami, z którymi ADO zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych systemów informatycznych. Nie będą one również udostępniane innym odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państwtrzecich czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

Mają Państwo prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych.Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych przez BRANDELAW narusza przepisy RODO. Mają Państwo również prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt na adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treści żądania (np. chęć dostępu do danych).Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej bez ich podania niebędzie możliwe przekazywanie Newslettera. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez BRANDELAW w Polityce Prywatności serwisów BRANDELAW: https://brandelaw.pl/polityka-prywatnosci.html.

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
powrót do góry
zawijas
f
facebook