Zapytaj o ofertę

Projektowanie logo dla firmy

Zadzwoń:
883 222 244
powrót

Logo dla firmy transportowej

Baza wiedzy

Czy jest coś piękniejszego niż jeżdżąca, niemalże żywa reklama firmy?

Akurat branża transportowa ma tę zaletę, że logo firmy może pojechać właściwie na "koniec świata". Wtedy taka firma często nie potrzebuje dodatkowych kanałów marketingowych, bo dobrze zaprojektowane logo, z którym odbiorcy często się spotykają, może przynieść zaufanie klientów, a co za tym idzie, rzeczywisty zysk.

logo dhl

Logo powinno podkreślać branżę, w której działasz

 Jeżeli chodzi o branżę transportową lub kurierską jest to nie tyle ważne, co praktyczne. Logo musi być proste, lecz nie banalne. Potencjalny klient, patrzący na logo Twojej firmy, nie może się zbyt długo zastanawiać, jaką firmę reprezentuje oznaczenie. Nie o to tu chodzi. Sztuką jest zaprojektowanie takiego logo, żeby wystarczyło rzucić okiem i było wiadomo, że firma działa w branży transportowej. Bardzo dobrym przykładem jest logo firmy kurierskiej DHL. Przede wszystkim, logo utrzymane jest w wyraźnych barwach, czerwone litery są pochyłe, oprócz tego, po bokach, umieszczone są trzy paski. Połączone elementy symbolizują szybką i odpowiedzialną dostawę.

Wzbudź zainteresowanie na ulicy!

 Dobre logo firmy powinno być oryginalne – to żadna nowość. Jednak nie wszyscy przedsiębiorcy z rynku transportowego, zdają sobie sprawę, że ich pojazdy są głównym narzędziem marketingu i nie przywiązują wagi do unikalności. W porządku, tylko teraz trzeba wiedzieć, kiedy zaczyna się unikalność, a kiedy skomplikowany rebus, którego zrozumienie zajmie dobre 10 minut. Nie ma na to czasu, odbiorca rzuca okiem i wie już wszystko, a do tego zapamiętuje Twoje logo, bo wyróżnia się z tłumu innych pojazdów. To się nazywa skuteczne logo. Ciekawym przykładem jest logo firmy kurierskiej DPD. Logo zaprojektowane w dwóch kolorach, rzucających się w oczy. Przedstawione jest czarne pudełko, otoczone przez czerwone strzałki. Całość pokazuje, że jakość usług jest wysoka, a przesyłki dostarczane są bezpiecznie. 

logo dpd
A oprócz tego, estetyka

Zauważ, że przedstawione przykłady utrzymane są jedynie w dwóch, wyraźnych barwach. Nie bez powodu logo są tak zaprojektowane. Profesjonalni projektanci wiedzą, że prosty styl jest kluczem do sukcesu. Jak już wyżej zostało wspomniane, logo firmy transportowej musi przyciągnąć wzrok klienta, lecz rozszyfrowanie logo nie może zbyt absorbować. Dlatego pamiętaj, żeby użyć co najwyżej dwóch kolorów. Najlepiej, żeby to były dobrze zauważalne barwy, dzięki temu Twoje logo będzie można rozpoznać nawet z większej odległości, co jest niewątpliwie wielkim plusem.Zakładasz firmę i myślisz, że będziesz świadczyć usługi na terenie naszego kraju. A co jeżeli po jakimś czasie wejdziesz ekspansywnie na rynek zagraniczny? Logo firmy musi być zrozumiałe również dla obcokrajowców. Skoro jesteśmy już przy czytelności, to nie rób z logo zagadki czy rebusu, który rozumiesz tylko Ty i Twoi znajomi. Ostatnia rzecz, która dla Twojej branży jest istotna, to ponadczasowość. Zadaj sobie proste pytanie: czy stworzone logo firmy będzie dobre jutro i tak samo świetne za 10 lat? Twoja branża ma to do siebie, że musisz myśleć długofalowo i niezwykle przyszłościowo. Dlatego szczera odpowiedź na to pytanie przybliży Cię do wymarzonego logo, które przyniesie oczekiwane zyski. 

Teraz czas na Ciebie. Przede wszystkim miej otwartą głowę na pomysły, zajrzyj do Internetu w poszukiwaniu inspiracji, odwiedź strony związane z logistyką, spedycją i transportem w ogóle. Pamiętaj, że logo powinno wyrażac niestandardowe usługi, które oferujesz lub to, dzięki czemu wyróżniasz się spośród konkurencji. Ewentualnie możesz zgłosić się do samodzielnego grafika lub agencji marketingowej, która z chęcią stworzy logo dla firmy transportowej, które spełni swoje zadanie, a oprócz tego zachwyci każdego wokoło. 

Często zadawane pytania

Jak stworzyć logo dla firmy transportowej?

Jeżeli jesteś w trakcie tworzenia logo dla firmy transportowej sprwadź swoje otoczenie branżowe. Zbadaj dokładnie swoją konkurencję, zwróć uwagę czym się charakteryzuje i jakim oznaczeniem się posługuje. Wybieraj znaki, które kojarzą się z bezpieczeństwem, szybkością i profesjonalizmem. Jeżeli podczas projektowania logo potrzebujesz wsparcia kliknij tutaj.

Czego unikać podczas tworzenia loga dla firmy transportowej?

Proces powstawania loga dla firmy jest dość długi i wymagający sporo pracy. Tworząc oznaczenie daj sobie czas, nie podejmuj pochopnych decyzji, których w przyszłości możesz żałować. Wybierając oznaczenia unikaj znaków, które zostały już zarezerwowane przez innych przedsiębiorców. Wzorowanie się na konkurencji może przysporzyć Ci kłopoty finansowe jak i prawne. 

Jak chronić logo firmy transportowej? 

Jeżeli chcesz aby Twoje logo firmy było chronione, należy zgłosić oznaczenie w Urzędzie Patentowym. Zanim to zrobisz dokonaj wstępnej weryfikacji znaku, która dobrze wykonana uchroni Cię od błędów popełnianych przez przedsiębiorców zgłaszających znaki towarowe. Takim błędem jest zgłoszenie znaku, który posiada bezwzględne przesłanki odmowy rejestracji znaku. Wystąpienie tych przesłanek powoduje odrzucenie wniosku rejestracyjnego przez eksperta urzędu.   


Zobacz również:

Jak stworzyć ciekawe logo firmyLogo, Logotyp, SygnetZnaczenie kolorów w projektowaniuProjektowanie logotypuIdentyfikacja wizualnaMateriały reklamoweInternet i multimedia

 

Chętnie odpowiem
na Twoje pytania

Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]

Zapytaj o logo dla Twojej marki

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania
Znaki towarowe - kancelaria
Marcin Setlak
CEO
Telefon883 222 244
Plane[email protected]
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu obsługi przesłanego zapytania i udzielenia odpowiedzi na nie.
Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalnośćgospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą ul. Przyjaźni 9/80, 20-314Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jestkontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanieskierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Podanie adresu e-mail jestniezbędne dla udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. ADO będzie przetwarzał Państwaadres e-mail w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu ADO jakoadministratora danych, w postaci udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie, a zatem napodstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalejRODO). Podanie imienia, nazwiska i numeru telefonu jest dobrowolne, a podając te danew formularzu wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystywanie.

ADO będzie przetwarzał Państwa dane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi, apo tym czasie w zakresie i przez okres niezbędny dla ustalenia, dochodzenia izabezpieczenia ewentualnych roszczeń, mogących mieć związek z komunikacją zużytkownikiem lub odpowiedzią na zapytanie skierowane za pośrednictwem formularzakontaktowego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak adresu e-mail uniemożliwia uzyskanieodpowiedzi na pytanie skierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego. ADOinformuje, że w oparciu o dane osobowe nie będą podejmowane decyzje w sposóbzautomatyzowany, nie będą one przedmiotem sprzedaży ani udostępniania podmiotomzewnętrznym, za wyjątkiem podmiotów i okoliczności ich ujawnienia przewidzianychprzepisami prawa oraz podmiotów świadczących usługi na rzecz ADO, np. hostingowe lubIT. Państwa dane osobowe nie będą również przekazywane do państw trzecich luborganizacji międzynarodowych.

ADO informuje, że przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobecprzetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także prawo doprzenoszenia danych. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontaktna adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treściżądania (np. chęć dostępu do danych).

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.

Pobierz darmowy e-book

Pamiętaj, drukuj tylko to co konieczne - chrońmy lasy!

praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych

prosty, zrozumiały język

konkretne przykłady

Ebook 10 zagadnień prawnych które musisz znać

Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.

Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.

Twoje dane będą przetwarzane przez BRANDELAW Marcin Setlak, NIP: 7381890884, w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie zgody. Przeczytaj jak przetwarzamy
Twoje dane.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Marcin Setlak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BRANDELAW Marcin Setlak z siedzibą ul. Przyjaźni 9/80, 20-314Lublin, NIP 7381890884, REGON 362446190 (dalej jako: ADO), z którym możliwy jest kontakt pod adresem e-mail: [email protected].

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług BRANDELAW oraz dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych, na podstawie Państwa zgody - art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). By móc otrzymywać materiały marketingowo-informacyjne na podany w formularzu adres e-maillub numer telefonu, zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektronicznąoraz ustawy Prawo telekomunikacyjne, potrzebujemy dodatkowej zgody wynikającej właśnie z tych przepisów. Brak wyrażenia tej zgody uniemożliwia otrzymywanie informacjina podany adres e-mail lub numer telefonu.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonych zgód lub doczasu zaprzestania świadczenia usług w formie newsletter. Aby wycofać zgody prosimy okontakt z BRANDELAW Marcin Setlak na adres e-mail wskazany powyżej. Odbiorcy, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmiotami, z którymi ADO zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych systemów informatycznych. Nie będą one również udostępniane innym odbiorcom zewnętrznym ani przekazywane do państwtrzecich czy organizacji międzynarodowych. W oparciu o Państwa dane nie dokonujemy profilowania, nie podlegają one również procesom podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.

Mają Państwo prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania,usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych.Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych przez BRANDELAW narusza przepisy RODO. Mają Państwo również prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt na adres e-mail wskazany powyżej. W treści wiadomości prosimy o wskazanie treści żądania (np. chęć dostępu do danych).Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej bez ich podania niebędzie możliwe przekazywanie Newslettera. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez BRANDELAW w Polityce Prywatności serwisów BRANDELAW: https://brandelaw.pl/polityka-prywatnosci.html.

Dowiedz się więcej na polityka prywatności.
powrót do góry
zawijas
f
facebook