Zapytaj o logo dla Twojej marki
CEO
Projektowanie logo dla firmy
Zaprojektowany logotyp wymaga odpowiedniego otoczenia. Odpowiednio zaprojektowane motywy graficzne, nawiązujące do stworzonej kreacji, wykorzystywane są w projektowaniu pozostałych materiałów graficznych.
Projektowanie wizytówek, papieru firmowego, teczki ofertowej, prezentacji power point, ubrań, oklejenia samochodów itd. musi uwzględniać spójną koncepcję wizualną z charakterem marki, której bazowym elementem jest logotyp.
O zachowanie ciągłości wizerunku marki, w sytuacji projektowania kolejnych elementów identyfikacji, dba Księga Identyfikacji Wizualnej tzw. brand book, która zawiera zasady korzystania ze znaku, formy konstrukcyjne logotypu oraz pozostałych materiałów, dopuszczalne wersje oraz możliwości wzornicze.
Dobrze zaprojetowana identyfikacja wizualna ułatwia komunikowanie istnienia marki, wpływa na łatwiejszą jej identyfikację oraz zapamiętywanie przez odbiorców.
Lista pozycji wchodzących w zakres identyfikaci wizualnej jest zmienna i zależy od decyzji właściciela marki.