praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Logo firmy lub produktu jest pierwszą formą kontaktu klienta z Twoją ofertą. To ono buduje skojarzenia, obietnicę, pomaga zainteresować oraz wyróżnić Cię na tle konkurencji. Stworzymy dla Ciebie unikalne logo, które pomoże zbudować wizerunek marki.
więcejWizytówka, papier firmowy, szablon e-mail i inne materiały powinny być spójne z zaprojektowanym logotypem. Dzięki temu wzmacniają przekaz marki i ułatwiają jej zapamiętanie. Stworzymy dla Ciebie kompletny system identyfikacji, który ułatwi prowadzenie biznesu.
więcejW kreacji graficznej liczy się sprawdzona metodologia. Pozwala osiągnąć zakładane cele i uzyskać efekt, który Cię wyróżni na tle konkurencji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobie naszej pracy kliknij tutaj.
wyślijcie mi ofertę terazDbamy o to, aby Twoje prawa do marki były w pełni zabezpieczone.
Dlatego projektujemy logotyp, system identyfikacji wizualnej oraz pomagamy w rejestracji znaku
towarowego.
praktyczne porady dotyczące rejestracji znaków towarowych
prosty, zrozumiały język
konkretne przykłady
Poznaj 10 zagadnień prawnych, które powinieneś znać, jeśli prowadzisz firmę lub myślisz o jej założeniu.
Dowiesz się m.in. jak chronić nazwę, logo oraz domenę internetową.
Logo jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacyjnych firmy. Powinno mieć określoną strukturę oraz siłę przekazu. Jeżeli logo ma spełniać swoje zadanie, warto znać podstawowe zasady jego tworzenia. Dowiedz się, jak stworzyć dobre logo dla firmy.
Shell to znany na całym świecie koncern paliwowy, ale czy wiesz skąd wywodzi się słynna muszla widniejąca na jego logo? Dlaczego na obecnym znaku towarowym Shell występuje czerwony i żółty kolor? W artykule znajdziesz odpowiedzi na te pytania oraz wiele ciekawych informacji zawiązanych z identyfikacją wizualną marki Shell. Zapraszam do lektury!
Projekt systemu identyfikacji wizualnej miasta Melbourne stworzył miastu nowy wizerunek, który przyciąga uwagę. Tak ogromny sukces tej spójnej z możliwościami miasta identyfikacji wykreował markę, a dobra marka wspomaga rozwój. Przykład Melbourne udowodnił jak wielką siłę ma dobrze zaprojektowany logotyp. Musisz to zobaczyć.