Zapytaj o ofertę

by lepiej pokazać to co nazwane

Zadzwoń:
504 056 480
powrót

Jak pracujemy

 

O sukcesie w projektowaniu identyfikacji wizualnej decyduje wnikliwa analiza i trafiona kreacja. Poznaj główne etapy prac.

 

Analiza rynku klienta

Przed rozpoczęciem prac kreacyjnych przeprowadzamy szereg analiz związanych z charakterem marki - aktualnym i zakładanym po rebrandingu. Obejmują one również rynek na jakim działa klient i jego bezpośredni konkurenci. Celem tych działań jest ustalenie danych wejściowych do dalszych prac.

 

Strategia komunikacji

Na tym etapie weryfikowane i porządkowane są uzyskane na wcześniejszym etapie informacje. Przygotowujemy założenia ogólne dla konceptów kreatywnych. Stanowić będą one podstawę do prac graficznych.

Projektowanie logotypu

Na tym etapie prowadzone są prace projektowe. Spośród szeregu propozycji typowane są te, które najlepiej oddają założenia przyjęte w strategii. Zazwyczaj prezentowane są 3 alternatywne projekty - każdy z nich stanowi nieco inne ujęcie, co ułatwia dokonanie wyboru.

 


System identyfikacji wizualnej

Realizacja systemu CI uzależniona jest od ustaleń podjętych z klientem. Zazwyczaj prace obejmują m.in.: materiały DTP (papier firmowy, wizytówki, foldery), projekty reklam na samochodach, projekty szyldów,  wzory nadruków na gadżetach. Projekty te mogą być również opisane w księdze identyfikacji wizualnej.

powrót do góry
f