Zapytaj o ofertę

by lepiej pokazać to co nazwane

Zadzwoń:
504 056 480
powrót

Baza wiedzy

Zachęcamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy. Publikujemy w niej przydatne informacje związane z zasadami prawidłowego projektowania logotypów oraz identyfikacji wizualnej. Znajdziecie tutaj zagadnienia prawne związane z ochroną znaków towarowych, praktyczne opinie i porady oraz interesujące historie typografii marek.

Zastrzeżenie logo firmy

O logo firmy trzeba dbać. Dowiedz się, jak zastrzec logo firmy jako znak towarowy. Taka ochrona skutecznie zabezpieczy Twoją własność intelektualną przed aktami nieuczciwej konkurencji i jednoznacznie wskaże, że masz do niej pełne prawo.

Co to jest system identyfikacji wizualnej

Uporządkowana komunikacja wizualna marki pozwala skuteczniej ją prezentować i promować. Dowiedz się dlaczego oprócz projektu logotypu czy wizytówek warto opracować dla firmy lub produktu system identyfikacji wizualnej.

 

Jak stworzyć ciekawe logo firmy

W tworzeniu logotypu nie zawsze wystarczy odrobina szczęścia i przypływ natchnienia. Dowiedz się, co powinno poprzedzać każdy proces twórczy w tworzeniu logotypu.

Znaczenie kolorów w projektowaniu

Każdy kolor ma swoje znaczenie i przekaz. To jakie kolory będą wykorzystywane w logo oraz identyfikacji wizualnej marki, będzie mieć dodatkowy wpływ, oprócz kształtów i czcionki, w symbolice kreowanego znaku.

Co to jest księga znaku

Opracowanie księgi znaku dla oznaczeń graficznych firmy jest świetnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców ceniących swój czas i dokładność działania. Dowiedz się, co to jest księga znaku, po co się ją tworzy i z jakich elementów się składa.

Logo, logotyp, sygnet

Czym się różni logo od logotypu, czym się różni logotyp od sygnetu, czym się różni sygnet od loga? Odpowiedź na te pytania stanowi fundament opracowania optymalnej identyfikacji wizualnej firmy. Sprawdź, jak stworzyć solidną podstawę dla budowy silnego brandu.



powrót do góry
f